Yeniden Bismillah . . .  

Konu : | |

3381818392_16f207367e_o

Aylar sonra ilk kez bir yazı eklemek istedim siteme, ilk kez duygularımı paylaşmak. Kendime gaz vermek için, dünyanın büyüsü ve meşguliyeti içinde kaybolmamak için, aslıma dönmek ve yeniden bismillah demek için.

Altan Civelek'in söylediği bir şarkıyı dinlerken birden zihnim kaydı; ölüme, vefaya. Tefekkür etmek istedim doya doya.


Minik bebeğim geldi gözlerimin önüne, eşim, anam - babam. Ben ölsem dedim ne olur minik bebeğimin hali, bensiz ne yaparlar diye. Düşüncesi bile beni çok yordu. İrkildim ardından. Onların rızkını veren ben değilim Allah(c.c.) diye. Belki bensiz kalmanın acısı. Hepi topu o kadar diye.

Sonra kendimi hatırladım, ölüme ne kadar hazırım diye. Ölmekten korktum. Hazırlıksızlığıma korktum. Kendimden şüpheye düştüm.

Uzun süredir aklımda olan ama sürekli ertelediğim yeniden bismillah deme zamanının geldiğini gördüm.

YENİDEN BİSMİLLAH YA RAB. YENİDEN BİSMİLLAH...

3381818392_16f207367e_o

Gittiğin o yerlerde
Söyle huzurda mısın?
Geride kalanların
Söyle farkında mısın?

Atın beni denizlere
Vermeyin ellerine
Zaten hasret kalmış idim
O deniz gözlerine

Gidip de dönmemeye
Söyle yeminli misin?
Dönüp de görmemeye
Dayanabilir misin?

Ey göklerin yıldızı
Benim farkımda mısın?
Benden ayrı yaşamaya
Dayanabilir misin?

Atın beni denizlere
Vermeyin ellerine
Zaten hasret kalmış idim
O deniz gözlerine

1 yorum

Allahın ismiyle başlayan iş hayırla sonuçlanır ama yeniden bismillah demek için bu kadar uzun süre beklenilmemeli bence ölüm her gün tefekkür edilmeli arkada bıraktığım eşim ve çocuğuma sadece maddi olarak değil manevi olarak ta ne bıraktım diye bakılmalı hayatta bir kaç kere değil her sabah bismillah denilmeli çünkü alemde her şey besmele ile dönüyor güzel bi siteniz var tebrikler.......

Yorum Gönder

haftanın fotoğrafı
yetim
haftanın sözü

Üyelikler



Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Add to Technorati Favorites

TopOfBlogs

Web İstatistikleri

Website Statistics
web counter
haftanın videosu
haftanın parçası

İnternette Cinsel İstismara , Şiddete "HAYIR"

Lale

Son Yazılarım

Subscribe Now: Feed Icon

Son Yorumlar