İzlenesi bir program: Meksika Sınırı  

Konu : |

Meksika Sınırı

Tüm kalıplardan sıyrılmış, düşünmeyi ve okumayı kendilerine rehber edinen yeni neslin üç önemli yazarını birarada barındıran bir program "Meksika Sınırı".

Her Cuma 22.50 de Ülke TV ekranlarında izleyicileri ile buluşan son derece samimi, izledikçe kendine bağlayan, farkında olmaksızın bir parçası olduğunuz güzel bir yapım.


Sanattan spora, tarihten siyasete geniş bir açıdan bakıyorsunuz zamana. Yaşadığımız gerilikleri çekinmeden ifade eden, ama omurgasız bir batı hayranlığına da kapılmayan bilgili üç kalemşörle beraber 2 saatlik mutlu bir yolculuğa çıkıyorsunuz.

Duymadığınız çok hoş müzikleri dinletip, icracıları hakkında farklı bilgiler sunuyorlar size. Yada şiirler ve şairleri hakkında. (BU BÖLÜMÜNÜ ÖZELLİKLE TAVSİYE EDİYORUM. ÇOK FARKLI ŞEYLER BULACAKSINIZ BURDA.)

O kadar samimi ve farklı yorumlar okudum ki bu yazıyı hazırlarken (eleştirilerde vardı muhakkak) aynı şeyleri tekrar yazmama adına o insanların yorumlarını sunmak istedim sizlere.

Sadece bir tek tavsiyem olacak sizlere. Zaman ayırıp en azından bir kez seyredin. Ne demek istediğimi o zaman anlayacaksınız.

-İşte Program Hakkında Farklı Yorumlar-


- Yılbaşı gecesi uykudan uyanmış bünyeye soğuk duş gibi gelen haşmet babaoğlu ile beraber jean baudrillard, kurt vonnegut felsefe ve simulasyon tartışan bir program. iki üç kez tokatladım kendimi, algımın leylalığına bağladım önce ama bi restart ettim televizyonu, düzelmedi yahu.. Adamlar ciddi ciddi tartışıyorlar. Oldukça eğlenceli bi program.

- Birkaç dakika izlendikten sonra bırakılamayan Ülke TV programı. Yorumcuların türkiyedeki orta zekada birçok kişiye ters gelecek fikirleri kendilerinden oldukça emin bir şekilde dile getirmeleri çok güzel. Programda bazen çok hoş yerel müzikler de gösteriliyor. Mesela geçenlerde iranlı bir grubun klibini yayınlamışlardı severek dindedik.

- Sınır mınır dinlemeyip, "kim ne der" diye kaypaklanmadan, bildiklerini, Sevdiklerini, inandıklarını "söyleyen", her biri başka dertten muzdarip 3 yazarın çattığı program.

- Şu aptal kutusunun karşısına geçtiğimde kafamın harıl harıl çalışacağını Söyleseler inanmazdım daha önca adını duymadığım bir çok yazar ile tanıştırdınız beni farklı bakış açıları kazandım sizi izlemeye başladıktan sonra bizim buralarda sınırda dolaşanları pek sevmezler beni de eskisi kadar sevmiyorlar sayenizde. Vallahi kışın ortasında dünyaya düşen cemreler gibisiniz.

- Televizyon izlemeyi pek sevmeyen biriyim. Çünkü insanı boş hülyalara daldırılacak türden yayınlar yapılıyor.Ama Meksika Sınırı farklıdır benim için. Edebiyattan,siyasete kadar, bizim değerleri bizim insanlarımız anlatıyorlar.Vaktim ölüyor düşüncesi içerisinde olmadım sizleri izlerken.

- Böyle bir programa gerçekten ihtiyaç vardı. Günümüzdeki programların hali ortada. İçi boşaltılmış kuru kalabalık hepsi. Geldiniz ve bizi uyuşmaktan kurtardınız. İyi ki varsınız. Hayatımızda ilelebed olmanız dileğiyle…

- Önce programın ismi dikkatimi çekti meksika sınırı.izlemeye başladım ve izledikçe hastası olmaya başladım.ama bu öyle bir hastalık ki içinde şifa barındıran bir hastalık.

BU KADAR İNSAN YANILMIŞ OLAMAZ. :) (Oladabilir. İzleyin siz karar verin.)

Değişik Yazılar:
Ekşi Sözlük
Akşam Gazetesi Gn. Yay. Yön.
Selahattin Yusuf
Tarık Tufan

1 yorum

bende kaçırmamaya çalışıyorum bu programı. en azından diğerlerinden farklı. izleyin derim ben. :)

Yorum Gönder

haftanın fotoğrafı
yetim
haftanın sözü

Üyelikler



Personal Blogs - BlogCatalog Blog Directory

Add to Technorati Favorites

TopOfBlogs

Web İstatistikleri

Website Statistics
web counter
haftanın videosu
haftanın parçası

İnternette Cinsel İstismara , Şiddete "HAYIR"

Lale

Son Yazılarım

Subscribe Now: Feed Icon

Son Yorumlar